Zapytanie 65/2024

Data zamieszczenia zapytania ofertowego: 2024-03-14

Data sporządzenia zapytania ofertowego: 2024-03-11

Dane zamawiającego:

Nazwa firmy: INFOTECH sp. z o.o.

Adres: ul. JERZEGO BROMBOSZCZA 9, 16-020 CZARNA BIAŁOSTOCKA

NIP: 1182065482

Opis przedmiotu zamówienia:

Zamówienie dotyczy kompleksowego wykonania aplikacji SkoolBuddy – Personalnego Asystenta AI ucznia na systemy: Android i iOS

Główne moduły aplikacji:

Organizacja szkolnych obowiązków: pomoc uczniom w lepszej organizacji oraz zarządzaniu pracami domowymi. Zapewni to uczniom efektywne wykorzystywanie czasu i uniknięcie stresu związanego z zapominaniem zadań czy egzaminów.
Dostęp do informacji: szybki i łatwy dostęp do istotnych informacji związanych z nauką, takich jak oceny, plan lekcji, materiały edukacyjne i terminy egzaminów.
Wsparcie w nauce: dostarczanie inteligentnych odpowiedzi na pytania uczniów, co pomoże im w szybszym i bardziej efektywnym zdobywaniu wiedzy. Zautomatyzowane tworzenie listy zadańi, priorytetyzowanie zadań na podstawie terminów i wagi egzaminów. .
Monitoring postępów: śledzenie postępów w nauce i analizę statystyk, co pomoże w identyfikacji obszarów do poprawy oraz dostosowaniu swojego podejścia do danego przedmiotu.
Kluczowe funkcjonalności:
1. Integracja z Dziennikami Elektronicznymi (Wulkan i Librus), integracja jednokierunkowa – Aby dostarczać uczniowi bieżące informacje o ocenach, obecności na lekcjach i planie zajęć.
2. Integracja z Google Classroom, integracja jednokierunkowa – dostęp do materiałów edukacyjnych udostępnianych przez nauczycieli na platformie Google Classroom
3. Personalny Asystent: Uczeń może zadawać pytania dotyczące swoich zajęć, prac domowych, terminów egzaminów, itp. Aplikacja używa sztucznej inteligencji do analizy treści i dostarcza szybkie, precyzyjne odpowiedzi.
4. Kreowanie Listy Zadań: Na podstawie informacji o terminach i wadze egzaminów oraz innych priorytetów, tworzy listę zadań posegregowaną według ważności, z wykorzystaniem danych pobranych w pkt. 1 i 2.
Kwestie techniczne:
zamówienie dotyczy tylko przygotowania aplikacji oraz jej integracji z systemami zewnętrznymi, aplikacja ma wykorzystywać zewnętrzny silnik AI – do wyboru na etapie realizacji z Zamawiającym
Zamawiający nie narzuca Wykonawcy konkretnej technologii wykonania aplikacji, jednakże aplikacja musi spełniać wszystkie aktualne wymagania Google Play i App store
Zamawiający nie zapewnia serwera oraz innych urządzeń niezbędnych do realizacji zamówienia
zamówienie obejmuje wykonanie interface’u aplikacji,
zamówienie obejmuje wykonanie panelu administracyjnego aplikacji
zamówienie obejmuje wykonania funkcjonalności pobocznych – takich jak: logowanie, zakładania konta, zakup licencji – niezbędnych do poprawnego działania aplikacji mobilnej w modelu SAAS
koszty dodatkowych narzędzi i/lub bibliotek nie są pokrywane stanowią koszt Wykonawcy i nie stanowią roszczenia do zwiększenia wynagrodzenia

Kod i nazwa CPV: 72212000-4: Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego 72212900-8: Różne usługi opracowywania oprogramowania i systemy komputerowe

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania, o ile warunki te są wymagane przez Zamawiającego:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
Nie zostali prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.
Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia będącego przedmiotem zapytania ofertowego nr 1/2024 i oferowanego w przedkładanej ofercie.
Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia będącego przedmiotem zapytania ofertowego nr 1/2024.
Prowadzą działalność w zakresie, którego dotyczy przedmiot niniejszego zamówienia – tj. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Posiadają potencjał techniczny pozwalający na realizację zamówienia.
Dysponują osobami zdolnymi do realizacji niniejszego zamówienia.
Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków wskazanych w punktach od 1 do 6 zostanie dokonana na podstawie podpisanego oświadczenia Oferenta zawartego w formularzu oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. W przypadku nie spełnienia przez Oferenta wyżej wymienionych warunków wskazanych w punktach od 1 do 6 oferta zostanie odrzucona z przyczyn formalnych i nie zostanie dopuszczona do oceny merytorycznej (punktowej).
Złożą w terminie kompletną ofertę, odpowiednio podpisaną z wymaganymi załącznikami.
Z udziału w postępowaniu ofertowym wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z firmą Infotech Sp. z o.o. Powiązania osobowe i kapitałowe oznaczają wzajemne powiązania między firmą Infotech Sp. z o.o. lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu firmy Infotech Sp. z o.o. lub osobami wykonującymi w imieniu firmy Infotech Sp. z o.o. czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru a Oferentami, polegające w szczególności na: uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu, co najmniej 10 % udziałów lub akcji, pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Oferenta „Oświadczenia o braku powiązań osobowych i kapitałowych”, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. W przypadku nie spełnienia przez Oferenta wyżej wymienionego warunku wskazanego w punkcie 8. oferta zostanie odrzucona z przyczyn formalnych i nie zostanie dopuszczona do oceny merytorycznej (punktowej).
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Każdy Oferent wezwany pisemnie przez Zamawiającego do złożenia wyjaśnień ma obowiązek udzielić pisemnej odpowiedzi za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mailem) w terminie wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku nieudzielenia odpowiedzi przez wezwanego do wyjaśnień Oferenta w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, oferta złożona przez tego Oferenta zostanie odrzucona.
Minimalny dopuszczalny przez Zamawiającego „Okres gwarancji” dla niniejszego przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1. Specyfikacja przedmiotu zamówienia do zapytania ofertowego nr 1/2024 i musi zostać określony przez Oferenta w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
W przypadku wpisania przez Oferenta w ofercie okresu gwarancji krótszego niż wskazany w Załączniku nr 1. Specyfikacja przedmiotu zamówienia do zapytania ofertowego nr 1/2024, oferta zostanie odrzucona z przyczyn formalnych i nie zostanie dopuszczona do oceny merytorycznej (punktowej).

Kryteria oceny ofert, informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny ofert:

Zamawiający będzie oceniał wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu oraz złożone przez Oferentów niepodlegających wykluczeniu z postępowania. Spośród ofert spełniających ww. warunki, wybrana będzie najkorzystniejsza oferta wg kryterium oceny opisanego poniżej:

Cena netto (C) 80 % (80 pkt)

Zasady oceny kryterium Cena (C):
Cena będzie obliczana wg poniżej wskazanego wzoru. Najkorzystniejsza oferta otrzyma 80 punktów.

Liczba punktów = (cena oferty najniższej / cena oferty badanej) x 80
Okres gwarancji (G) – max 20 pkt:
12 miesięcy – 0 pkt,
13 – 17 miesięcy – 5 pkt,
18 – 22 miesiące – 10 pkt,
23 – 28 miesięcy – 15 pkt,
powyżej 29 miesięcy – 20 pkt.

Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów (C+G), maksymalnie 100 pkt.
Dla porównania ofert w kryterium oceny ofert: „cena”, Zamawiający przyjmuje cenę netto określoną w formularzu ofertowym – Załącznik nr 2.
W trakcie obliczania punktacji Zamawiający zastosuje zaokrąglenie otrzymanego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy.
Formularz ofertowy musi zawierać ostateczną, sumaryczną cenę obejmującą wynagrodzenie za wszystkie obowiązki przyszłego Wykonawcy niezbędne do zrealizowania umowy. Ostateczna sumaryczna cena obejmuje również wszystkie koszty uwzględniające wszystkie opłaty i podatki, także podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy.
Podana cena ofertowa zamieszczona w formularzu ofertowym będzie niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy.

Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:

Opisany w pkt. Kryteria oceny ofert

Termin i sposób składania ofert (nie krótszy niż 7 dni kalendarzowych (bieg terminu rozpoczyna się w dniu następującym po dniu upublicznienia zapytania ofertowego, a kończy z upływem ostatniego dnia; jeżeli koniec terminu przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, termin upływa dnia następującego po dniu lub dniach wolnych od pracy):

Termin składania ofert upływa w dniu 22.03.2024 r. o godzinie 23:59

Termin wykonania zamówienia:

31.12.2024

Informacje na temat zakazu konfliktu interesów (tj. powiązań osobowych lub kapitałowych):

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania Zamawiającego lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą – oferentem, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,

c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.

Warunki istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia (o ile Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy):

brak

Informacja o możliwości składania ofert częściowych (jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych) lub udzielenie zamówienia w częściach (jeśli Zamawiający zakłada udzielanie zamówienia w częściach):

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny, jeżeli zamawiający wymaga lub dopuszcza ich składanie:

ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE składania ofert wariantowych,

Informacja na temat wymagań dla oferentów:

Oferent zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, iż posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie dostaw bądź usług objętych zapytaniem ofertowym oraz posiada faktyczną zdolność do wykonania zamówienia w tym między innymi dysponuje prawami, potencjałem technicznym i osobowym koniecznym do wykonania tego zamówienia.

Dane do kontaktu w sprawie ogłoszenia:

Imię i nazwisko: Roderyk Gołaszewski

Email: roderykgolaszewski@infotech.edu.pl

Telefon: 666870667

Informacja o wyniku postępowania:

Zapytanie w trakcie realizacji.

Zapytanie_merged

Ułatwienia dostępu