Zapytanie 63/2024

Data zamieszczenia zapytania ofertowego: 2024-03-06

Data sporządzenia zapytania ofertowego: 2024-03-06

Dane zamawiającego:

Nazwa firmy: Medica – Systems Spółka z o.o. Spółka komandytowa

Adres: Al. 1000-lecia Państwa Polskiego 4/13, 15-111 Białystok

NIP: 5423244284

Opis przedmiotu zamówienia:

W ramach zamówienia zakłada się realizacje następujących zadań:
Zadanie 1 – Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego klasy ITSM/ESM wraz z bazą wiedzy w skład którego wejdzie:
Przedmiotem zamówienia jest zakup dwuletniej subskrypcji oprogramowania klasy ITSM/ESM wraz bazą wiedzy dla zespołu 10 serwisantów obsługujących 1000 użytkowników oraz wdrożenie oprogramowania, tj. jego dostosowanie do potrzeb Zamawiającego.
System powinien posiadać następujące funkcjonalności:
1. Zgłoszenia serwisowe i ich obsługa:
• klient za pomocą wystawionego portalu do obsługi zgłoszeń samodzielnie tworzy zgłoszenia serwisowe
• personel serwisu rejestruje w systemie zgłoszenia, które zostały zgłoszone telefonicznie bądź mailowo
• personel serwisu może zarejestrować w systemie zgłoszenia wysyłając maila na wskazany adres o danym temacie i treści
• system po zarejestrowaniu zgłoszenia:
a) pozwala na śledzenie czasu życia zgłoszenia i raportuje o przedłużającym się czasie jego realizacji
b) pozwala na przypisywanie właściciela (opiekuna) zgłoszenia i jego przekazywanie go innym osobom (lub grupom osób) oraz tworzenie podzadań dla danego procesu zgłoszenia
c) informuje mailowo osoby zainteresowane o zmieniającym się statusie zgłoszenia
d) system ma możliwość linkowania bezpośrednio do wewnętrznej bazy wiedzy
e) system „odbiera” komentarze do zgłoszeń w formie odpowiedzi na mail (np. z zachowanym unikalnym ID zgłoszenia itd.)

2. Baza wiedzy:
a) system potrafi tworzyć bazę wiedzy w formie wewnętrznej oraz zewnętrznej dla klientów
b) baza wiedzy potrafi przyjąć załączniki w formie zdjęć np.: „.jpg” lub dokumentów „.pdf” bez ograniczeń wielkości lub przynajmniej do 10Mb/szt.
c) system pozwala udostępniać fragmenty bazy wiedzy (jako opisany sposób rozwiązania problemów) dla klientów posiadających dostęp do portalu zgłoszeń
d) baza wiedzy pozwala na przeszukiwanie treści po frazach wynikających z treści zgłoszeń, lub słowach kluczowych typu #kluczowe_słowo

Zadanie 2 – usługi związane z wdrożeniem rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa.
Ma na celu modernizację sprzętu serwerowo – sieciowego w celu podniesienia poziomu cyberbezpieczeństwa, co jest kluczowe podczas wdrażania nowych usług, z których będą korzystać nasi klienci przez Internet.
1. Usługi związane z wdrożeniem rozwiązanie sieciowego typu UTM spełniające określone wymogi, w tym konfiguracja z wydzieleniem podsieci do pracy z VPN L2L oraz VPN L2C w zastanym środowisku pracy terminalowej
Zakres wdrożenia urządzenia UTM:
• Projektowanie architektury sieciowej dla VPN, uwzględniając wydzielenie odpowiednich podsieci dla VPN L2L oraz VPN L2C.
• Konfiguracja i uruchomienie VPN L2L (Site-to-Site) w celu zapewnienia bezpiecznego połączenia.
• Konfiguracja i uruchomienie VPN L2C (Client-to-Site) w celu umożliwienia zdalnego dostępu pracownikom do zasobów sieciowych.
• Wdrożenie oraz konfiguracja sieci z wydzieleniem podsieci do pracy z VPN L2L oraz VPN L2C w zastanym środowisku pracy terminalowej.
• Konfiguracja reguł zapory sieciowej w urządzeniu w celu zapewnienia bezpieczeństwa i zgodności z politykami firmy.

2. Wdrożenie i konfiguracja oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych obrazów całych maszyn i wdrożenie mechanizmu kopii zapasowej zgodnie z poniższym zakresem.:
• Konfiguracja serwera oraz przestrzeni dyskowej, uwzględniając potrzeby przechowywania kopii zapasowych.
• Instalacja i konfiguracja oprogramowania kopii zapasowej na dwóch serwerach wirtualnych.
• Konfiguracja kopii zapasowej dwóch maszyn wirtualnych. Konfiguracja regularnych inkrementalnych kopii zapasowych w celu minimalizacji zużycia przestrzeni dyskowej i czasu wykonania kopii.
• Konfiguracja harmonogramów regularnych kopii zapasowych zgodnie z wymaganiami klienta.
• Konfiguracja polityk retencji danych, uwzględniając potrzeby archiwizacji i przywracania danych.

Kod i nazwa CPV: 72000000-5 – Usługi informatyczne: konsultacje, opracowania oprogramowania, internetowe i wsparcia. 72263000-6 – Usługi wdrażania oprogramowania

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania, o ile warunki te są wymagane przez Zamawiającego:

Nie wymagane są dodatkowe warunki do udziału w postępowaniu.

Kryteria oceny ofert, informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny ofert:

Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Oferentów. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:

1) Cena ofertowa – 80 pkt,
2) Termin realizacji – 20 pkt,
Maksymalna możliwa ilość przyznanych punktów – 100 pkt.

Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:

1. Zasady oceny kryteriów – opis sposobu obliczania punktacji:

1.1. Kryterium nr 1: Cena – według następującego wzoru:
Liczba punktów = (Cnn / Cnb) x waga kryterium

gdzie:
Cnn – najniższa zaoferowana cena netto spośród wszystkich rozpatrywanych ofert
Cnb – cena netto zaoferowana w badanej ofercie
WAGA KRYTERIUM [CENA] = 80 pkt

1.1.1. Cena musi uwzględniać dodatkowe zobowiązania podatkowe związane z transgranicznym nabywaniem towarów i usług, w tym tj. akcyza, cło lub równoważne.

1.1.2. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba uzyskanych punktów.

1.2. Kryterium nr 2: Termin realizacji:
WAGA KRYTERIUM [Termin realizacji] = 20 pkt

gdzie:
5 pkt – Wykonanie w terminie do 10 miesięcy
10 pkt – Wykonanie w terminie do 8 miesięcy
15 pkt – Wykonanie w terminie do 6 miesięcy
20 pkt – Wykonanie w terminie do 4 miesiące

1.2.1. Termin realizacji na przedmiot zamówienia musi być podany liczbowo w miesiącach i nie może być dłuższy niż maksymalny termin przewidziany na realizację zamówienia (12 miesięcy).

1.2.2. Oferta z najkrótszym terminem realizacji na przedmiot zamówienia otrzyma największą ilość punktów.

1.2.3. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba uzyskanych punktów.

2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o łączną wagę kryteriów.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów (Kryterium nr 1 + Kryterium nr 2).

3. Wyniki działań matematycznych dokonywanych przy ocenie badanych ofert podlegają zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku.

4. Ceny w walucie obcej będą przeliczane po kursie średnim NBP obowiązującym na dzień, do którego należy składać oferty.

UWAGA: Ilość punktów obliczona będzie na podstawie danych podanych przez Oferenta w Formularzu ofertowym (wg Załącznika Nr 1 do zapytania).

Termin i sposób składania ofert (nie krótszy niż 7 dni kalendarzowych (bieg terminu rozpoczyna się w dniu następującym po dniu upublicznienia zapytania ofertowego, a kończy z upływem ostatniego dnia; jeżeli koniec terminu przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, termin upływa dnia następującego po dniu lub dniach wolnych od pracy):

13.03.2024

Termin wykonania zamówienia:

30.04.2025

Informacje na temat zakazu konfliktu interesów (tj. powiązań osobowych lub kapitałowych):

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania Zamawiającego lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą – oferentem, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,

c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.

Warunki istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia (o ile Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy):

Zamawiający przewiduje możliwość i zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zamówienia/umowy podpisanej z Wykonawcą zamówienia w wyniku przeprowadzonego postępowania. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach:

a. gdy ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonywania przedmiotu umowy przez Wykonawcę;
b. gdy wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do przewidzenia lub zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy). Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunięcia terminu realizacji. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód;
c. gdy dostępność do zamawianego towaru w trakcie realizacji dostaw będzie niemożliwa w związku z jego wycofaniem, zmianą nazwy. W powyższej sytuacji na podstawie pisemnego oświadczenia Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza zmianę oferowanego towaru (typu – nazwy) z zastrzeżeniem, iż cena nowego towaru nie przekroczy ceny jednostkowej danej pozycji i parametry jakościowe nowego towaru będą nie gorsze niż określone w opisie przedmiotu zamówienia, a Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające równoważność. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu dostawy o 10 dni roboczych licząc od dnia złożenia żądania w formie e-maila, faksu.
d. gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna w toku dostawy, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z regulaminem konkursu – zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji wykonania umowy.

Informacja o możliwości składania ofert częściowych (jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych) lub udzielenie zamówienia w częściach (jeśli Zamawiający zakłada udzielanie zamówienia w częściach):

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny, jeżeli zamawiający wymaga lub dopuszcza ich składanie:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

Informacja na temat wymagań dla oferentów:

Oferent zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, iż posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie dostaw bądź usług objętych zapytaniem ofertowym oraz posiada faktyczną zdolność do wykonania zamówienia w tym między innymi dysponuje prawami, potencjałem technicznym i osobowym koniecznym do wykonania tego zamówienia.

Dane do kontaktu w sprawie ogłoszenia:

Imię i nazwisko: Marcin Magnuszewski

Email: mmagnuszewski@medica-systems.pl

Telefon: 516 144 018

Informacja o wyniku postępowania:

Zapytanie w trakcie realizacji.

Zapytanie-ofertowe_M-S2-z-zalacznikami

Ułatwienia dostępu