Zapytanie 119/2024

Data zamieszczenia zapytania ofertowego: 2024-11-07

Data sporządzenia zapytania ofertowego: 2024-11-06

Dane zamawiającego:

Nazwa firmy: PHU „OKLEINA” KAZIMIERZ DOMURAT

Adres: ul. Akademicka 48, 18-400 Łomża

NIP: 7180026529

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie i opracowanie specjalistycznego oprogramowania sterującego instalacją do automatycznej kompletacji płyt meblowych.

Specyfikacja oprogramowania
1. Oprogramowanie powinno zarządzać sterownikiem PLC z funkcjonalnością motion control. Funkcjonalność powinna pozwolić na zarządzanie układem silników do przenoszenia płyt po optymalnej trajektorii. Oprogramowanie powinno nadzorować wysokość stosów płyt na poszczególnych polach kompletacyjnych.
2. Programowanie powinno wykorzystywać technologie RFID (system identyfikacji bazujący na wykorzystaniu fal radiowych jako medium transmisji danych o identyfikowanym obiekcie, w celu zapewnienia automatycznej lokalizacji towarów w magazynie). Informacje powinny być zapisywane na specjalnych nośnikach (transpondery, tagi). Palety znajdujące się w magazynie mają być zaopatrzone w znaczniki RFID tzw. tagi i po przetransportowaniu do strefy automatycznej kompletacji, mają być identyfikowane przez zamontowane tam odbiorniki sygnału. System powinien porównywać zgodność zapisanych na znaczniku informacji na temat znajdującej się w strefie kompletacji palety z informacjami z pliku zaimportowanego z systemu WMS. Jeżeli informacje są zgodne, program powinien rozpocząć cykl kompletacji.
3. System wizualnej informacji maszyna — operator.
4. Program powinien być zintegrowany z programem magazynowym WMS firmy FIT IT i ERP firmy WAPRO

W wyniku zrealizowania dostawy licencji Wykonawca dostarczy Zamawiającemu:
• Licencję bezterminową na oprogramowanie w formie pisemnej, bez ograniczenia liczby użytkowników ani procesów,
• Protokół odbioru

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
Zamawiający nie dopuszcza składnia ofert wariantowych.
Oferta powinna być ważna nie krócej niż 60 dni.

Kod i nazwa CPV: 48000000-8 – Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania, o ile warunki te są wymagane przez Zamawiającego:

Oferent zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia, iż prowadzi działalność gospodarczą bądź posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie dostaw bądź usług objętych zapytaniem ofertowym oraz posiada faktyczną zdolność do wykonania zamówienia w tym między innymi dysponuje prawami, potencjałem technicznym i osobowym koniecznym do wykonania tego zamówienia.

Kryteria oceny ofert, informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny ofert:

Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:
1. cena netto w PLN – 70% – maksymalna liczba punktów = 70
2. czas realizacji (łączna liczba dni roboczych przewidziana na realizację wszystkich usług objętych niniejszym zapytaniem) – 30% – maksymalna liczba punktów = 30

Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:

Sposób przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:
a) punkty w ramach kryterium ceny netto w PLN będą przyznawane wg następującej formuły: C n = (C min/Cr)x100 x 70% C min – cena minimalna w zbiorze C r – cena oferty rozpatrywanej C n – ilość punktów przyznana ofercie w ramach kryterium ceny netto w PLN
b) punkty w ramach kryterium czas realizacji będą przyznawane wg następującej formuły: B n = (B min/Br)x 100 x 30% B min – czas realizacji minimalny w zbiorze B r – czas realizacji oferty rozpatrywanej B n – ilość punktów przyznana ofercie
w ramach kryterium czas realizacji

Termin i sposób składania ofert (nie krótszy niż 7 dni kalendarzowych (bieg terminu rozpoczyna się w dniu następującym po dniu upublicznienia zapytania ofertowego, a kończy z upływem ostatniego dnia; jeżeli koniec terminu przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, termin upływa dnia następującego po dniu lub dniach wolnych od pracy):

Dopuszcza się złożenie oferty osobiście, kurierem lub pocztą. Liczy się godzina i dzień wpływu oferty, a nie dzień nadania oferty, czy też jej sporządzenia. Oferty należy składać do dnia 14.11.2024 roku
Miejsce składania ofert:
Siedziba firmy: PHU „OKLEINA” KAZIMIERZ DOMURAT, ul. Akademicka 48, 18-400 Łomża

Termin wykonania zamówienia:

30.06.2025

Informacje na temat zakazu konfliktu interesów (tj. powiązań osobowych lub kapitałowych):

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania Zamawiającego lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą – oferentem, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,

c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.

Warunki istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia (o ile Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy):

Zamawiający przewiduje możliwość i zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zamówienia/umowy podpisanej z Wykonawcą zamówienia w wyniku przeprowadzonego postępowania. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach:
a. gdy ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonywania przedmiotu umowy przez Wykonawcę;
b. gdy wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do przewidzenia lub zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy). Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunięcia terminu realizacji. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód;
c. gdy dostępność do zamawianego towaru w trakcie realizacji dostaw będzie niemożliwa.
d. gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna w toku dostawy, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z regulaminem konkursu – zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji wykonania umowy.

Informacja o możliwości składania ofert częściowych (jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych) lub udzielenie zamówienia w częściach (jeśli Zamawiający zakłada udzielanie zamówienia w częściach):

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.

Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny, jeżeli zamawiający wymaga lub dopuszcza ich składanie:

Zamawiający nie dopuszcza składnia ofert wariantowych.

Informacja na temat wymagań dla oferentów:

Oferent zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, iż posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie dostaw bądź usług objętych zapytaniem ofertowym oraz posiada faktyczną zdolność do wykonania zamówienia w tym między innymi dysponuje prawami, potencjałem technicznym i osobowym koniecznym do wykonania tego zamówienia.

Dane do kontaktu w sprawie ogłoszenia:

Imię i nazwisko: Adam Miara

Email: adam_miara@op.pl

Telefon: 667002383

Informacja o wyniku postępowania:

Zapytanie w trakcie realizacji.

Zapytanie-ofertowe-system-informatyczny-wraz-z-zalacznikami

Ułatwienia dostępu