Zapytanie 113/2024
Data zamieszczenia zapytania ofertowego: 2024-10-03
Data sporządzenia zapytania ofertowego: 2024-10-02
Dane zamawiającego:
Nazwa firmy: Lekarska Specjalistyczna Spółdzielnia Pracy Eskulap
Adres: Nowy Świat 11C, 15-453 Białystok
NIP: 5420202931
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Wdrożenie systemu rejestracji pacjentów kanałem WWW poprzez stworzenie nowoczesnego, intuicyjnego i przyjaznego dla użytkownika systemu, który umożliwi pacjentom rejestrację i obsługę wizyt lekarskich online przez przeglądarkę internetową. Pacjent powinien mieć możliwość łatwego umawiania wizyt oraz przeglądania dostępnych terminów personelu medycznego.
2. Integracja systemów wewnętrznych: laboratoryjnego systemu informatycznego Marcel S.A. z systemem informatycznym EuroSoft w zakresie automatycznego przesyłania wyników badań pacjentów z laboratorium do dokumentacji medycznej w systemie EuroSoft, co pozwoli na szybszy dostęp do wyników przez personel medyczny.
3. Integracja systemu EuroSoft z systemem e-zdrowie (P1) w zakresie przesyłania elektronicznej dokumentacji medycznej
4. Integracja systemu EuroSoft z 3CX w zakresie bazy kontaktów centrali telefonicznej pozwalająca na wstępną identyfikację dzwoniącej osoby
5. Zapewnienie regularnych aktualizacji oraz bezpieczeństwa teleinformatycznego systemu EuroSoft w warstwach aplikacji, bazy danych, systemów operacyjnych, aby zapewnić ciągłość funkcjonowania oraz bezpieczeństwa. W przypadku wystąpienia niekompatybilności sprzętowej, przewiduje się także wymianę sprzętu, z wykorzystaniem posiadanych licencji lub ich odnowieniem.
6. Ochrona przed różnorodnymi zagrożeniami teleinformatycznymi: wymagane jest wdrożenie rozwiązań zabezpieczających: zarówno w aspekcie detekcji zagrożeń, niwelowania zagrożeń w momencie jego wystąpienia. W sytuacji nie wykrycia zagrożenia, pomimo jego wystąpienia – zniwelowanie skutków zagrożenia w postaci utrzymania ciągłości działania i zniwelowania możliwości pozyskania dostępu do informacji.
7. Szkolenia z zakresu bezpieczeństwa IT / dostępu do danych wrażliwych
8. Dokumentacja – dostarczenie dokumentacji w formie elektronicznej dotyczącej wdrożonych lub zintegrowanych systemów
9. Okres trwania projektu 3 lata od momentu podpisania protokołu odbioru.
Kod i nazwa CPV: 72000000-5 Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia; 80500000-9 Usługi szkoleniowe
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania, o ile warunki te są wymagane przez Zamawiającego:
1. Oferent zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia, iż prowadzi działalność gospodarczą bądź posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie dostaw bądź usług objętych zapytaniem ofertowym oraz posiada faktyczną zdolność do wykonania zamówienia w tym między innymi dysponuje prawami, potencjałem technicznym i osobowym koniecznym do wykonania tego zamówienia.
2. Podana w ofercie cena netto musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty związane z terminowym i prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami i wytycznymi stawianymi przez Zamawiającego, odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia.
Kryteria oceny ofert, informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny ofert:
cena 100%
Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:
Wybór Oferenta dokonany zostanie na podstawie największej ilości uzyskanych punktów zgodnie z następującą metodologią:
Przez kryterium „Cena netto” Zamawiający rozumie określoną przez Oferenta cenę całkowitą netto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Ocena w ramach kryterium „Cena netto” (K) będzie obliczana na podstawie następującego wzoru:
K = (Cn/Co) x 100
gdzie:
Cn – najniższa zaproponowana cena netto
Co – cena netto zaproponowana w badanej ofercie
K – liczba punktów przyznana danej ofercie
Wartości punktowe zostaną podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenie zostanie dokonane zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami matematycznymi.
Termin i sposób składania ofert (nie krótszy niż 7 dni kalendarzowych (bieg terminu rozpoczyna się w dniu następującym po dniu upublicznienia zapytania ofertowego, a kończy z upływem ostatniego dnia; jeżeli koniec terminu przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, termin upływa dnia następującego po dniu lub dniach wolnych od pracy):
1. Oferty stanowiące odpowiedź na zapytanie należy składać elektroniczne na adres eskulap@eskulap.bialystok.pl
2. Ostateczny termin składania ofert upływa z końcem dnia: 10.10.2024 r..
3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.10.2024 o godz. 7.00.
4. Oferent może dostarczyć formę zaszyfrowaną oferty z zastrzeżeniem, że klucz odszyfrowania musi wpłynąć najpóźniej do momentu otwarcia ofert.
5. Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na niniejsze zapytanie ofertowe.
Termin wykonania zamówienia:
30 wrzesień 2025 r.
Informacje na temat zakazu konfliktu interesów (tj. powiązań osobowych lub kapitałowych):
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania Zamawiającego lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą – oferentem, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Warunki istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia (o ile Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy):
1. Udzielenia zamówienia wymaga podpisania umowy pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą.
2. Zmiana terminu realizacji umowy możliwa wyłącznie w wypadku: – wystąpienia siły wyższej, wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia na etapie podpisywania umowy, zmiany przepisów w zakresie cyfryzacji procesów medycznych
Informacja o możliwości składania ofert częściowych (jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych) lub udzielenie zamówienia w częściach (jeśli Zamawiający zakłada udzielanie zamówienia w częściach):
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych
Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny, jeżeli zamawiający wymaga lub dopuszcza ich składanie:
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych lub wariantowych.
Informacja na temat wymagań dla oferentów:
Oferent zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, iż posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie dostaw bądź usług objętych zapytaniem ofertowym oraz posiada faktyczną zdolność do wykonania zamówienia w tym między innymi dysponuje prawami, potencjałem technicznym i osobowym koniecznym do wykonania tego zamówienia.
Dane do kontaktu w sprawie ogłoszenia:
Imię i nazwisko: Leszek Andrzejewski
Email: eskulap@eskulap.bialystok.pl
Telefon: 601371022
Informacja o wyniku postępowania:
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe najkorzystniejszą ofertę złożyła firma EuroSoft Sp. z o.o., ul. Przykładowa 1, 00-001 Warszawa, na kwotę 150,000 PLN netto i została wybrana do realizacji.