Zapytanie 107/2024
Data zamieszczenia zapytania ofertowego: 2024-10-02
Data sporządzenia zapytania ofertowego: 2024-10-01
Dane zamawiającego:
Nazwa firmy: „PROBART” SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres: WŁÓKIENNICZA 5
NIP: 9661539806
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem postępowania jest stworzenie automatyzacji procesów płatności i fakturowania, oraz integracji z systemami kluczy elektronicznych poprzez stworzenie Aplikacji webowej z zachowaniem wskazanych wymagań technicznych w załączniku Zapytania ofertowego. Pozwoli to na Umożliwienie komunikacji
z klientami, sprzedaż usług dodatkowych, oraz raportowanie działalności. Dodatkowo stworzona aplikacja mobilna wesprze pracowników sprzątających w dokumentowaniu stanu apartamentów i zarządzaniu zadaniami sprzątania.
Przedmiotem i elementem komplementarnym zamówienia zamówienia jest też wdrożenie w/w aplikacji i szkoleniem z zakresu bezpieczeństwa cyfrowego jest komplementarną częścią zamówienia w liczbie 60 godzin.
Kod i nazwa CPV: 72212000-4 Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego, 80500000-9 Usługi Szkoleniowe
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania, o ile warunki te są wymagane przez Zamawiającego:
W postępowaniu mogą brać udział Oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1.1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
1.2. w stosunku do których nie otwarto likwidacji, nie wszczęto postępowania układowego lub upadłościowego lub nie toczy się w stosunku do nich postępowanie egzekucyjne;
1.3. posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zapytania;
2. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Oferent zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą:
2.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ofertowym –
Załącznik nr 2
2.2. wypełniony Załącznik nr 3 – wykaz przynajmniej 2 zrealizowanych podobnych
usług polegających na zaprojektowaniu i wdrożeniu aplikacji
Po rozstrzygnięciu postępowania jego wyniki zostaną upublicznione.
1 Po dokonaniu wyboru oferty Zamawiający poinformuje Oferenta, którego ofertę
wybrano o terminie podpisania umowy/złożenia zamówienia.
2 Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy,
Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez
przeprowadzania ich ponownej oceny.
3. Zamawiający może odstąpić lub unieważnić postępowanie w każdej chwili bez podania
przyczyny.
Kryteria oceny ofert, informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny ofert:
Zamawiający zastosuje następujące kryteria wyboru:
Cena netto – 100%
Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:
Wybór Oferenta dokonany zostanie na podstawie największej ilości uzyskanych punktów
zgodnie z następującą metodologią:
Przez kryterium „Cena netto” Zamawiający rozumie określoną przez Oferenta cenę całkowitą
netto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Ocena w ramach kryterium „Cena netto” (K)
będzie obliczana na podstawie następującego wzoru:
K = (Cn/Co) x 100
gdzie:
Cn – najniższa zaproponowana cena netto
Co – cena netto zaproponowana w badanej ofercie
K – liczba punktów przyznana danej ofercie
Wartości punktowe zostaną podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenie zostanie dokonane zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami matematycznymi.
Podana w ofercie cena netto musi uwzględniać:
1. wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie
koszty związane z terminowym i prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia
oraz warunkami i wytycznymi stawianymi przez Zamawiającego, odnoszącymi się do
przedmiotu zamówienia,
2. 10 miesięczny termin realizacji prac,
3. udzielenie Zamawiającemu licencji wieczystej (licencja typu life time, bez dodatkowych
opłat) na użytkowanie oprogramowania wraz z przekazaniem praw autorskich
majątkowych do wytworzonego oprogramowania oraz kodów źródłowych
wytworzonego oprogramowania
Termin i sposób składania ofert (nie krótszy niż 7 dni kalendarzowych (bieg terminu rozpoczyna się w dniu następującym po dniu upublicznienia zapytania ofertowego, a kończy z upływem ostatniego dnia; jeżeli koniec terminu przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, termin upływa dnia następującego po dniu lub dniach wolnych od pracy):
Oferty stanowiące odpowiedź na zapytanie należy składać za pośrednictwem poczty e-mail na adres: sochon.bartek@gmail.com
1. Ostateczny termin składania ofert upływa dnia: 09.10.2024 r., o godzinie 23.59.
2. Oferta powinna być sporządzona w jednym egzemplarzu na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego i zgodna z opisem przedmiotu zamówienia.
3. Oferta i załączniki powinny być podpisane i przez osobę upoważnioną do reprezentacji Oferenta zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze sądowym lub innym
dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Oferenta albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną, przy czym pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
4. Oferent ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
5. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na niniejsze zapytanie ofertowe.
6. Ważność oferty: Oferta ważna 90 dni.
Termin wykonania zamówienia:
Termin realizacji zamówienia (liczony w miesiącach) – 10 miesięcy
Informacje na temat zakazu konfliktu interesów (tj. powiązań osobowych lub kapitałowych):
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania Zamawiającego lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą – oferentem, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Warunki istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia (o ile Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy):
1. Udzielenia zamówienia wymaga podpisania umowy pomiędzy Zamawiającym a
Oferentem.
2. Nie przewiduje się możliwości wydłużenia terminu realizacji umowy.
Informacja o możliwości składania ofert częściowych (jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych) lub udzielenie zamówienia w częściach (jeśli Zamawiający zakłada udzielanie zamówienia w częściach):
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny, jeżeli zamawiający wymaga lub dopuszcza ich składanie:
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Informacja na temat wymagań dla oferentów:
Oferent zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, iż posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie dostaw bądź usług objętych zapytaniem ofertowym oraz posiada faktyczną zdolność do wykonania zamówienia w tym między innymi dysponuje prawami, potencjałem technicznym i osobowym koniecznym do wykonania tego zamówienia.
Dane do kontaktu w sprawie ogłoszenia:
Imię i nazwisko: Bartosz Sochoń
Email: sochon.bartek@gmail.com
Telefon: 660 460 213
Informacja o wyniku postępowania:
Zapytanie w trakcie realizacji.