Zapytanie 103/2024
Data zamieszczenia zapytania ofertowego: 2024-10-02
Data sporządzenia zapytania ofertowego: 2024-10-01
Dane zamawiającego:
Nazwa firmy: INSTALBUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Adres: ul. Kościelna 4, 16-020 Czarna Białostocka
NIP: 9661581487
Opis przedmiotu zamówienia:
Zakłada się realizacje następujących zadań:
Zadanie 1 – zakup zaawansowanego oprogramowania niezbędnego do cyfryzacji przedsiębiorstwa w obszarze produkcji, procesów, produktów w skład którego wejdzie:
Nabycie oprogramowania do autokalibracji głowicy jest kluczowym elementem w procesie cyfryzacji i poprawy efektywności w obszarze produkcji:
1. Automatyczna kompensacja błędów – oprogramowanie powinno umożliwiać automatyczną kompensację błędów kalibracji poprzez analizę danych z sensorów maszyny i dokonywanie odpowiednich korekt.
2. Intuicyjny interfejs użytkownika – oprogramowanie powinno cechować się intuicyjnym interfejsem użytkownika, który umożliwi łatwe i szybkie zarządzanie procesem kalibracji głowicy 3D.
3. Szybkość i efektywność – oprogramowanie powinno umożliwiać szybką i efektywną kalibrację głowicy 3D, dzięki czemu czas potrzebny na ten proces zostanie zredukowany do minimum.
4. Dokładność i powtarzalność – oprogramowanie powinno zapewniać wysoką dokładność i powtarzalność procesu kalibracji, eliminując tym samym różnice w zakresie produkowanych elementów.
5. Generowanie raportów – oprogramowanie powinno automatycznie generować raporty po każdej kalibracji – program ma w jasny i przejrzysty sposób komunikować operatorowi o sukcesie w kalibracji głowicy 3D”
6. Bezpieczeństwo i zgodność – programowanie powinno spełniać najwyższe standardy bezpieczeństwa cybernetycznego oraz być zgodne z obowiązującymi przepisami i normami branżowymi.
Zadanie 2 – zakup usług niezbędnych do wdrożenia rozwiązania cyfrowego, na które złoży się:
• przeprowadzenie szczegółowej analizy wymagań firmy w zakresie bezpieczeństwa cybernetycznego, w tym identyfikacja kluczowych zagrożeń związanych z wprowadzeniem nowego oprogramowania do procesu kalibracji głowicy 3D;
• opracowanie i wdrożenie odpowiednich zabezpieczeń mających na celu minimalizację ryzyka ataków cybernetycznych na nowe oprogramowanie i zasoby systemowe,
• świadczenie usług wdrożeniowych
SZCZEGÓŁOWY OPIS W ZAŁ.
Kod i nazwa CPV: 72000000-5 – Usługi informatyczne: konsultacje, opracowania oprogramowania, internetowe i wsparcia. 72263000-6 – Usługi wdrażania oprogramowania
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania, o ile warunki te są wymagane przez Zamawiającego:
Nie wymagane są dodatkowe warunki do udziału w postępowaniu.
Kryteria oceny ofert, informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny ofert:
Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Oferentów. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
1) Cena ofertowa – 80 pkt,
2) Termin realizacji – 20 pkt,
Maksymalna możliwa ilość przyznanych punktów – 100 pkt.
Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:
1. Zasady oceny kryteriów – opis sposobu obliczania punktacji:
1.1. Kryterium nr 1: Cena – według następującego wzoru:
Liczba punktów = (Cnn / Cnb) x waga kryterium
gdzie:
Cnn – najniższa zaoferowana cena netto spośród wszystkich rozpatrywanych ofert
Cnb – cena netto zaoferowana w badanej ofercie
WAGA KRYTERIUM [CENA] = 80 pkt
1.1.1. Cena musi uwzględniać dodatkowe zobowiązania podatkowe związane z transgranicznym nabywaniem towarów i usług, w tym tj. akcyza, cło lub równoważne.
1.1.2. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba uzyskanych punktów.
1.2. Kryterium nr 2: Termin realizacji:
WAGA KRYTERIUM [Termin realizacji] = 20 pkt
gdzie:
5 pkt – Wykonanie w terminie do 10 miesięcy
10 pkt – Wykonanie w terminie do 8 miesięcy
15 pkt – Wykonanie w terminie do 6 miesięcy
20 pkt – Wykonanie w terminie do 4 miesiące
1.2.1. Termin realizacji na przedmiot zamówienia musi być podany liczbowo w miesiącach i nie może być dłuższy niż maksymalny termin przewidziany na realizację zamówienia (12 miesięcy).
1.2.2. Oferta z najkrótszym terminem realizacji na przedmiot zamówienia otrzyma największą ilość punktów.
1.2.3. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba uzyskanych punktów.
2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o łączną wagę kryteriów.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów (Kryterium nr 1 + Kryterium nr 2).
3. Wyniki działań matematycznych dokonywanych przy ocenie badanych ofert podlegają zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku.
4. Ceny w walucie obcej będą przeliczane po kursie średnim NBP obowiązującym na dzień, do którego należy składać oferty.
UWAGA: Ilość punktów obliczona będzie na podstawie danych podanych przez Oferenta w Formularzu ofertowym (wg Załącznika Nr 1 do zapytania).
Termin i sposób składania ofert (nie krótszy niż 7 dni kalendarzowych (bieg terminu rozpoczyna się w dniu następującym po dniu upublicznienia zapytania ofertowego, a kończy z upływem ostatniego dnia; jeżeli koniec terminu przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, termin upływa dnia następującego po dniu lub dniach wolnych od pracy):
1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem:
a) poczty email, poczty tradycyjnej, kuriera lub dostarczona osobiście na adres siedziby firmy: INSTALBUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Kościelna 4, 16-020 Czarna Białostocka, email: artur.szejbut@instalbudczarna.net.pl
w terminie do dnia 09.10.2024 r.
W przypadku ofert, które będą dostarczone drogą pocztową lub kurierską liczy się data i godzina wpływu oferty do biura Zamawiającego,
2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona bezpośrednio, po zakończeniu naboru, a wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony na stronie: www.bonnacyfryzacje.pl
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Oferta powinna być ważna minimum 60 dni od dnia jej złożenia.
5. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
7. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na dane zapytanie ofertowe.
Termin wykonania zamówienia:
do 10 miesięcy i nie dłużej niż do 31 lipca 2025 roku
Informacje na temat zakazu konfliktu interesów (tj. powiązań osobowych lub kapitałowych):
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania Zamawiającego lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą – oferentem, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Warunki istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia (o ile Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy):
Zamawiający przewiduje możliwość i zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zamówienia/umowy podpisanej z Wykonawcą zamówienia w wyniku przeprowadzonego postępowania. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach:
a. gdy ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonywania przedmiotu umowy przez Wykonawcę;
b. gdy wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do przewidzenia lub zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy). Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunięcia terminu realizacji. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód;
c. gdy dostępność do zamawianego towaru w trakcie realizacji dostaw będzie niemożliwa w związku z jego wycofaniem, zmianą nazwy. W powyższej sytuacji na podstawie pisemnego oświadczenia Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza zmianę oferowanego towaru (typu – nazwy) z zastrzeżeniem, iż cena nowego towaru nie przekroczy ceny jednostkowej danej pozycji i parametry jakościowe nowego towaru będą nie gorsze niż określone w opisie przedmiotu zamówienia, a Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające równoważność. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu dostawy o 10 dni roboczych licząc od dnia złożenia żądania w formie e-maila, faksu.
d. gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna w toku dostawy, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z regulaminem konkursu – zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji wykonania umowy.
Informacja o możliwości składania ofert częściowych (jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych) lub udzielenie zamówienia w częściach (jeśli Zamawiający zakłada udzielanie zamówienia w częściach):
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny, jeżeli zamawiający wymaga lub dopuszcza ich składanie:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Informacja na temat wymagań dla oferentów:
Oferent zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, iż posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie dostaw bądź usług objętych zapytaniem ofertowym oraz posiada faktyczną zdolność do wykonania zamówienia w tym między innymi dysponuje prawami, potencjałem technicznym i osobowym koniecznym do wykonania tego zamówienia.
Dane do kontaktu w sprawie ogłoszenia:
Imię i nazwisko: Artur Szejbut
Email: artur.szejbut@instalbudczarna.net.pl
Telefon: 796 148 184
Informacja o wyniku postępowania:
Zapytanie w trakcie realizacji.