DODAJ ZAPYTANIE OFERTOWE

UWAGA:

Zamieszczenie zapytania ofertowego poprzez stronę internetową projektu dotyczy zamówień związanych z zakupem oprogramowania branżowego i zaawansowanego oraz zakupem usług niezbędnych do wdrożenia rozwiązania cyfrowego.

W przypadku zamówień środków trwałych i usług szkoleniowych z zakresu zwiększenia bezpieczeństwa cyfrowego Wnioskodawca jest zobowiązany oszacować wartość zamówienia zgodnie z zasadami określonymi w pkt. 4.3 Regulaminu powierzania grantów.

Publikacja ogłoszenia na stronie projektu (po weryfikacji formalnej przez PFRR) nastąpi nie wcześniej niż w kolejnym dniu roboczym po jego zaczytaniu przez Zamawiającego. Należy ten fakt uwzględnić, przy określaniu terminu składania ofert, który nie może być krótszy niż określony w pkt. 4.8 ust. 4) Regulaminu powierzania grantów.

    Zapytanie ofertowe:

    Data sporządzenia zapytania ofertowego:

    Dane zamawiającego:

    Nazwa firmy:

    Adres firmy:

    NIP:

    Opis przedmiotu zamówienia:

    Kod i nazwa CPV:

    Lista kodów CPV

    Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania, o ile warunki te są wymagane przez Zamawiającego:

    Kryteria oceny ofert, informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny ofert:

    Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:

    Termin i sposób składania ofert (nie krótszy niż 7 dni kalendarzowych (bieg terminu rozpoczyna się w dniu następującym po dniu upublicznienia zapytania ofertowego, a kończy z upływem ostatniego dnia; jeżeli koniec terminu przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, termin upływa dnia następującego po dniu lub dniach wolnych od pracy), określając w ogłoszeniu termin składania ofert należy uwzględnić, iż publikacja ogłoszenia na stronie projektu nastąpi nie wcześniej niż w kolejnym dniu roboczym po jego zaczytaniu przez Wnioskodawcę:

    Termin wykonania zamówienia:

    Informacje na temat zakazu konfliktu interesów (tj. powiązań osobowych lub kapitałowych):

    W postępowaniu ofertowym nie mogą brać udziału podmioty powiązane osobowo bądź kapitałowo z Zamawiającym.
    Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania Zamawiającego lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą - oferentem, polegające w szczególności na:
    a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
    b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
    c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.

    Warunki istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia (o ile Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy):

    Informacja o możliwości składania ofert częściowych (jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych) lub udzielenie zamówienia w częściach (jeśli Zamawiający zakłada udzielanie zamówienia w częściach):

    Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny, jeżeli zamawiający wymaga lub dopuszcza ich składanie:

    Informacja na temat wymagań dla oferentów:

    Oferent zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, iż posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie dostaw bądź usług objętych zapytaniem ofertowym oraz posiada faktyczną zdolność do wykonania zamówienia w tym między innymi dysponuje prawami, potencjałem technicznym i osobowym koniecznym do wykonania tego zamówienia.

    Dane do kontaktu w sprawie ogłoszenia:

    Imię i nazwisko

    Email:

    Telefon:

    Dołącz plik (max. 5MB; format pliku: DOC, DOCX, PDF, JPG, PNG):

    Informacja o wyniku postępowania:

    Zapytanie w trakcie realizacji.

    Informację o wyniku postępowania ofertowego należy przesłać na adres rif@pfrr.pl niezwłocznie po jego rozstrzygnięciu podając co najmniej: nr i datę ogłoszenia, nazwę zamawiającego, liczbę ofert jakie wpłynęły w odpowiedzi na ogłoszenie, nazwę wybranego wykonawcy/ów, jego siedzibę (miejscowość) oraz cenę najkorzystniejszej oferty.

    ZAPYTANIA OFERTOWE

    Zapytanie 105/2024

    Data zamieszczenia zapytania ofertowego: 2024-10-02 Data sporządzenia zapytania ofertowego: 2024-10-01 Dane zamawiającego: Nazwa firmy: Medica – Systems Spółka z o.o. Spółka komandytowa Adres: Al. 1000-lecia Państwa Polskiego 4/13, 15-111 Białystok NIP: 5423244284 Opis przedmiotu zamówienia: Zadanie 1 – Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego klasy ITSM/ESM wraz z bazą wiedzy w skład którego wejdzie: Przedmiotem zamówienia…

    Czytaj więcej

    Zapytanie 104/2024

    Data zamieszczenia zapytania ofertowego: 2024-10-02 Data sporządzenia zapytania ofertowego: 2024-10-01 Dane zamawiającego: Nazwa firmy: P.W. T&R ZIARKO TOMASZ ZIARKO Adres: Zielone Kamedulskie 29, 16-402 Suwałki NIP: 8442042643 Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest stworzenie i wdrożenie specjalistycznego, dedykowanego dla potrzeb Zamawiającego oprogramowania do obsługi procesu sprzedaży, magazynowania i wysyłki wraz. Oprogramowanie ma wspomagać pracowników Zamawiającego…

    Czytaj więcej

    Zapytanie 103/2024

    Data zamieszczenia zapytania ofertowego: 2024-10-02 Data sporządzenia zapytania ofertowego: 2024-10-01 Dane zamawiającego: Nazwa firmy: INSTALBUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Adres: ul. Kościelna 4, 16-020 Czarna Białostocka NIP: 9661581487 Opis przedmiotu zamówienia: Zakłada się realizacje następujących zadań: Zadanie 1 – zakup zaawansowanego oprogramowania niezbędnego do cyfryzacji przedsiębiorstwa w obszarze produkcji, procesów, produktów w skład którego wejdzie:…

    Czytaj więcej

    Zapytanie 102/2024

    Data zamieszczenia zapytania ofertowego: 2024-10-02 Data sporządzenia zapytania ofertowego: 2024-10-01 Dane zamawiającego: Nazwa firmy: KAREDENT Kamil Chorąży, Sławomir Ławicki Spółka Jawna Adres: ul. Stanisława Bukowskiego 1, lok. U3, 15-066 Białystok NIP: 9661521692 Opis przedmiotu zamówienia: W ramach zamówienia zakłada się realizacje następujących zadań: Zadanie 1 – Zintegrowany system informatyczny do obsługi Przychodni – „KS-SOMED” oraz…

    Czytaj więcej

    Zapytanie 101/2024

    Data zamieszczenia zapytania ofertowego: 2024-10-02 Data sporządzenia zapytania ofertowego: 2024-10-01 Dane zamawiającego: Nazwa firmy: D-TECH sp. z o.o. Adres: ul. Andersa 40A, 15-113 Białystok NIP: 966-209-71-09 Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i wdrożenie dedykowanego Systemu Informatycznego dla D-Tech Sp. z o.o., które zapewni integralność danych, komunikację między poszczególnymi systemami zgodnie ze specyfikacją zawartą…

    Czytaj więcej

    Zapytanie 100/2024

    Data zamieszczenia zapytania ofertowego: 2024-10-02 Data sporządzenia zapytania ofertowego: 2024-10-01 Dane zamawiającego: Nazwa firmy: VIA FUTURE Sp. z o.o. Adres: ul. Elektryczna 1/3 lok. 216, 15-080 Białystok NIP: 5423462928 Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu do automatycznego przetwarzania faktur, który integruje się z usługami Azure AI Vision, Azure Document…

    Czytaj więcej

    Zapytanie 99/2024

    Data zamieszczenia zapytania ofertowego: 2024-10-01 Data sporządzenia zapytania ofertowego: 2024-09-30 Dane zamawiającego: Nazwa firmy: Biuro Usługowo-Handlowe IN PLUS Marcin Mateusz Kneć Adres: ul. Modrzewiowa 13, 18-400 Łomża NIP: 718 128 59 60 Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje wdrożenie zaawansowanego oprogramowania „szytego na miarę” dla firmy Biuro Usługowo-Handlowe IN PLUS Marcin Mateusz Kneć, w związku z…

    Czytaj więcej

    Zapytanie 98/2024

    Data zamieszczenia zapytania ofertowego: 2024-10-01 Data sporządzenia zapytania ofertowego: 2024-09-30 Dane zamawiającego: Nazwa firmy: ZAPROM Sp. z o.o. Adres: Tołcze 3D, 18-106 Turośń Kościelna NIP: 9662169010 Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i wdrożenie na zasobach Zamawiającego, specjalistycznego oprogramowania dedykowanego do Integracja systemów produkcyjnych używanych w firmie ZAPROM z systemem klasy ERP enova365. Szczegółowe…

    Czytaj więcej

    Zapytanie 97/2024

    Data zamieszczenia zapytania ofertowego: 2024-10-01 Data sporządzenia zapytania ofertowego: 2024-09-30 Dane zamawiającego: Nazwa firmy: CENTI ŁUKASZ WĄDOŁKOWSKI Adres: ul. Dolna 23, Klepacze, 15-641 Białystok NIP: 542-221-50-56 Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest stworzenie i wdrożenie Systemu Zarządzania Zleceniami (S2Z) wraz z przebudową PCDR.PL. Zamówienie składa się z dwóch części – wykonania oprogramowania i wdrożenia. Szczegóły…

    Czytaj więcej

    Zapytanie 96/2024

    Data zamieszczenia zapytania ofertowego: 2024-10-01 Data sporządzenia zapytania ofertowego: 2024-09-27 Dane zamawiającego: Nazwa firmy: WIZARD Robert Korbut Adres: 19-200 Grajewo, ul. Inwestycyjna 7 NIP: 7191453784 Opis przedmiotu zamówienia: a) Dostawa DEDYKOWANEGO SPECJALISTYCZNEGO SYSTEMU DO ZARZĄDZANIA ZAMÓWIENIAMI obejmującego specjalistyczne oprogramowanie oraz aplikacje webową, opracowanego na indywidualne zamówienie Zamawiającego, zgodnie ze specyfikacją stanowiącą Załącznik nr 1 do…

    Czytaj więcej

    Ułatwienia dostępu